
Obrázky
Informace o možnosti zajištění přepojení odpadu z domu od stávající žumpy k nové jímce
Pokud někdo ještě nemá zajištěny výkopové a instalatérské práce, které jsou potřeba pro definitivní přepojení stávajícího dopadu z domu od stávající žumpy do nové jímky od tlakové kanalizace, může se obrátit na firmu Stavitelství VKD s.r.o.. Tyto stavební práce si zajišťuje každý sám a na své náklady (stejně jako elektro přípojku a její revizi).
Konkrétně pan Václav Dobrý tel.:+420 606 680 137, e-mail: vaclav.dobry@svkd.cz
Výkopové práce s přepojením stojí cca 1.300Kč až 1.700Kč za metr délky podle složitosti terému, hloubky výkopu a typu horniny. Přesná cena se stanoví při následné návštěvě a přesném zaměření.
S touto firmou byly dobré zkušenosti při zakázce na zpevněné krajnice v obci.
Důležité! Zřízení věcného břemene pro přípojku a jímku pro kanalizaci v obci na pozemku vlastníka objektu připojeného na kanalizaci – aktualizováno!
Zastupitelstvo projednalo návrh smlouvy o zřízení věcného břemene, kterou musí uzavřít občané s obcí pro umístění a provoz kanalizační přípojky a jímky placené z dotačního titulu na jejich pozemek, a to na základě předběžného souhlasu daného ve Smlouvě o spolupráci před začátkem výstavby kanalizace v odst. II. Bod 5. ze září 2015. Smlouva je k dispozici na webu obce (v sekci úřední deska) ke stažení. Tuto smlouvu je potřeba si stáhnout, vyplnit, smlouvu pro jednoho vlastníka 3x vytisknout (smlouvu pro dva vlastníky 4x vytisknout) a s ověřeným podpisem donést na Obecní úřad – ověření podpisu Vám rádi uděláme i přímo na našem obecním úřadě (pozor!, smlouva se podepisuje až při vlastním ověřování, nikoliv předem). Jedna smlouva zůstane na obecním úřadě a druhou si majitel pozemku ponechá a třetí bude uložena na Katastrálním úřadě. Obecní úřad pak všechny smlouvy podá hromadně na Katastrální úřad pro Středočeský kraj. Kdo nemá možnost si smlouvu stáhnout z webu obce a vytisknout doma, může si ji vyzvednout na obecním úřadě. Smlouvy musí být doručeny / odevzdány na Obecní úřad nejpozději do konce března.
Obecní úřad v obci Doubek vyhlašuje výběrové řízení na technického zaměstnance obce Doubek
Obecní úřad na úřední desce vyhlašuje veřejné výběrové řízení na obsazení funkce technického zaměstnance obce, kde jsou i veškeré podrobnosti. Uzávěrka přihlášek je 15.3.2019.
Přímý odkaz je zde.
Hostinec v Doubku Vás zve ve dnech 1.-3.2. a 7.-10.2. na zvěřinové hody
připraví pro Vás speciality z jelení, dančí, kančí a jiné zvěřiny. Nebude chybět například ani kančí se šípkovou omáčkou a také pro Vás připraví více chodová degustační menu. Na menu je ovšem nutná rezervace.
Rezervace na tel. 777 149 996 nebo 773 973 042
- Degustační menu (Cena menu 550,-):
- Zvěřinová paštika s omáčkou Cumberland ( z brusinek a pomerančové šťávy) , toust z bílého pečiva
- Pomalu brasírované bažantí prsíčko v husím sádle na kořeněném červeném zelí s omáčkou z porského vína
- Bažantí vývar s restovanou zeleninou a zastřeným křepelčím vejcem
- Špikovaná jelení kýta, pomalu tažená v omáčce Chorron , bramborové lasagne s krémovými žampióny, zkaramelizované kaštany
- Pečené marcipánové kuličky s višněmi, podávané s omáčkou z restovaných jablíček a pečeného máku
Dále náš Hostinec v doubku nabízí možnost pronájmu sálu, kde je možno uskutečnit různé firemní akce, přednášky, firemní večírky, rodinné oslavy , svatební hostiny apod.
Dále je zde možnost využití sálu na plesy, zábavy, koncerty, divadelní představení atd.
Kapacita sálu je cca 170 míst k sezení. Podrobné informace Vám rádi upřesníme na tel. 777 149 996 nebo 773 973 042.
Svozy odpadů v obci Doubek
V sekci poplatky jsou již k dispozici tabulky s datumy svozu všech druhů odpadu.
– BIO (hnědá)
– papír a plast (modrá a žlutá)
– komunální odpad (černá).
Pro Vaši rychlejší orientaci v tom, kdy se která nádoba bude vyvážet, máte po pravé straně na webu obce kalendář, v kterém je vše zapsáno.
Prosíme obyvatele, aby vylepení nové známky nechali až na 1.2.2019, jinak jim nevyvezou popelnice podle starého plánu svozu, ale již podle nového – tedy 1x za 14 dní.
Prodej známek na popelnice a placení poplatků za psy na rok 2019
Na začátku roku od 7.1.2019 do 28.2.2019 bude jako každý rok rozšířena možnost koupě známek na popelnice a možnost zaplacení poplatků za psy mimo standardní úřední hodiny i o pondělí a čtvrtek:
- Pondělí: 18:30 – 19:30
- Středa: 17:00 – 18:00
- Čtvrtek: 9:30 – 10:30
Výše poplatků je uvedena v sekci Poplatky na webu obce.